Resepi Kek Simple Sedap

Awasome Resepi Kek Simple Sedap 2022. Kali ini kita ikuti perkongsian puan mariya abdul rashid resepi kek. Sedia kan loyang 8ã—8 sapu kan sedikit mentega agak kek tidak melekat.

Kek Coklat Kukus Simple foodlovercoklat cheese kek kukus
Kek Coklat Kukus Simple foodlovercoklat cheese kek kukus from tonibunciscc.blogspot.com

Resepi kek simple kukus thursday, october 13, 2022 edit. Tekan dan mampatkan kek batik anda. Kali ini kita ikuti perkongsian puan mariya abdul rashid resepi kek.

Resepi Ayam Gepuk Ala Pak Gembus.


Tekan dan mampatkan kek batik anda. Lapik bahagian bawah kuali dengan baking paper dan taburkan bahagian tepi. Biskut marrie (2 ½ paket ) buttercup 250gm.

Ambil Satu Sudu Besar Adunan Dan Bakar Pada Suhu 180 C Dengan Menggunakan Api Atas Dan Bawah.


Sedia kan loyang 8ã—8 sapu kan sedikit mentega agak kek tidak melekat. Adun telur susu pekat manis dan mentega hingga sebati. Jika nak kek lebih enak boleh juga tambahkan coklat rice secukupnya ke dalam adunan kek resepi kek coklat kukus simple dan sedap resepi kek coklat kukus moist ikut sukatan cawan.

Masukkan Putih Telur Ke Dalam Bekas Dengan Spatula Pastikan Kesemua Adunan Ayak Terlebih Dahulu Tepung Gandum Bersama Baking Powderayak Minima 2 Kali Supaya Sebati.


2 cawan tepung naik sendiri self raising flour 13 sudu teh garam sementara menunggu. Resepi kek vanilla ini sungguh mudah dan hasilnya kek span yang gebu dan lembut. Kali ini kita ikuti perkongsian puan mariya abdul rashid resepi kek.

Simple Saja Cuma 6 Langkah.


Cara buat kek ini mudah dengan sukatan. Resepi kek vanilla simple yang gebu dan sedap. Susu full cream 200ml panaskan susu dan cheese slice sehingga larut matikan api masukkan butter kacau hingga butter cair haritu ada seorang sahabat dalam mahn ni pos resepi kek.

Panaskan Ketuhar Hingga 350°F (180°C).


Resepi kek simple kukus thursday, october 13, 2022 edit. Kek batik ni sedap dan mudah membuatnya. Untuk topping, panaskan cheese, susu pekat, susu penuh lemak dan susu tepung dengan api yang perlahan hingga semuanya sebati.

Belum ada Komentar untuk "Resepi Kek Simple Sedap"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel