Bola Sepak Dalam Bahasa Jawi

Famous Bola Sepak Dalam Bahasa Jawi References. Istilah lain untuk attacker adalah forward dan striker. لعبة كرة القدم) ialah sukan sepasukan yang paling banyak dimainkan dan ditonton di dunia, yang.

Sepak Joy Studio Design Gallery Photo
Sepak Joy Studio Design Gallery Photo from www.joystudiodesign.com

Ternyata serapan dari bahasa inggris, bahasa prancis dari sepak bola ialah football Bahasa arab ejaan nama hari bulan planet bintang hari perayaan dalam. بولا سيڤاق, bahasa arab :

Rumi To Jawi — Switch Direction.


نعم, roti, basikal, ابن خاطر, باليونانية, انه بالعبري. Periksa terjemahan 'bola sepak' ke dalam bahasa aceh. Bahasa arab ejaan nama hari bulan planet bintang hari perayaan dalam.

Assist Umpan Terhadap Rekan Satu Tim, Dan Rekan Tersebut Berhasil Mencetak Gol.


Lihat contoh bola sepak terjemahan dalam ayat, dengar sebutan dan pelajari tatabahasa. Contextual translation of bola keranjang dalam bahasa jawi from malay into arabic. Bergantung kepada jenis penggunaannya, bola datang dalam pelbagai saiz dan jenis, dan.

Scribd Is The World's Largest Social Reading And Publishing Site.


بولا سيڤاق, bahasa arab : لعبة كرة القدم) ialah sukan sepasukan yang paling banyak dimainkan dan ditonton di dunia, yang. Namun dalam sepak bola kata nutmeg digunakan sebagai kata slang untuk teknik melewati lawan dengan.

Ternyata Serapan Dari Bahasa Inggris, Bahasa Prancis Dari Sepak Bola Ialah Football


Terjemahan frasa sebuah stadion sepak bola dari bahasa indonesia ke bahasa inggris dan contoh penggunaan sebuah stadion sepak bola dalam kalimat dengan terjemahannya:. Home • about rumi and jawi • q & a • technical details. Istilah lain untuk attacker adalah forward dan striker.

Januari, Februari, Mac, April, Mei, Jun, Julai, Ogos, September, Oktober, November, Disember Versi Jawi.


Perannya dalam tim adalah mencetak gol. Dia menyepak bola ke penjuru gawang pasukan lawan untuk. To be an attacker you should have great agility and.

Belum ada Komentar untuk "Bola Sepak Dalam Bahasa Jawi"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel